گروه اقتصادی دادوند

گفتگو با مدیرعامل دکتر مآدیکو

 
 
 
 

گفتگو با مدیرعامل دکتر مآدیکو: از رسالت آکادمی پزشکی تا پتانسیل‌های توریسم سلامت در ایران

مجتبی دادوند مدیریت شرکت بین­المللی دکتر مآدیکو،  در خلال مصاحبه با مدتورپرس از تعاملات مثبت شکل گرفته با سایر شرکت کنندگان در بخش سلامتِ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران (برگزار شده در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال ۱۴۰۲) ابراز خشنودی کرد.

وی “دکتر مآدیکو” را یک استارتاپ با رویکردی نوین در صنعت گردشگری سلامت می­داند و دلیل آن را اهتمام دکتر مآدیکو به فعالیت در بخش گردشگری پزشکی و ایجاد تعاملات آموزشی در رشته­ی پزشکی برای پزشکان و تخصصان این حرفه برای کشور عزیزمان ایران می­داند. مدیر عامل دکتر مآدیکو رسالت اول دکتر مآدیکو را فعالیت این مجموعه در بخش آکادمی پزشکی دکتر مآدیکو دانست.( برای مشاهده دوره­های آموزشی تخصصی پزشکی، صفحه­ی دپارتمان آکادمی پزشکی دکتر مآدیکو را بخوانید).

 

 

دکتر مآدیکو: همگام با هوش مصنوعی در مسیر ارتقای دانش و تخصص پزشکان

امروزه با  ورود هوش مصنوعی به رشته­ی پزشکی شاهد تغییرات چشمگیری در فعالیت­های متخصصین این حرفه در سطح بین­المللی هستیم.این موضوع در کنار نیاز به به­روزرسانی و ارتقای دانش پزشکی برای متخصصان این حرفه که امری متداول است، دلیل دوم نیاز به انتقال دانش و تخصص در این حرفه محسوب می­شود.

در این راستا مجتبی دادوند نیاز روزافزون به پیشرفت در حوزه­ی پزشکی را برای متخصصان این حرفه در کشورمان ایران لازم می­داند و شعبه­ی موجود در شهر کلن آلمانِ کمپانی دکتر مآدیکو را بستری برای شکل­گیری تعاملات سازنده برای شرکت پزشکان و متخصصان کشورمان در دوره­های تخصصی در کشور آلمان  می­بیند.

 دکتر مآدیکو: رویکردی تعاملی در صنعت گردشگری سلامت ایران

وی همچنین با نگاهی تعاملی به سایر فعالین صنعت گردشگری سلامت در کشورمان ایران، رویکرد دکتر مآدیکو را تعامل­گرا می­داند و همکاری افراد فعال در این حرفه با کمپانی بین­المللی دکتر مآدیکو را صمیمانه پذیراست. مجتبی دادوند پتانسیل ایران در جذب توریسم سلامت و استفاده از جاذبه­های گردشگری ایران را در کنار وجود پزشکان و متخصصان حاذق در کشور عزیزمان، دلیلی برای ادامه­ی راه می­داند.

وی با اشاره به تداوم فعالیت دکتر مآدیکو به برنامه­ی راه این استارتاپ اشاره کرد و در ادامه ایجاد شعبه­های مختلف در کشورهای CIS، کشورهای حاشیه­ی خلیج فارس و کشورهای آفریقا را از جمله برنامه­های این کمپانی می­داند.

ما در شرکت بین­المللی دکتر مآدیکو، امیدواریم با پیشرفت در تعاملات سازنده بین­المللی کشورمان، در سال ۱۴۰۳ پیشرفت “دکتر مآدیکو” و سایر فعالین این صنعت را در کشورمان شاهد باشیم.